loading...

lop

بازدید : 121
شنبه 20 دی 1399 زمان : 11:33

آیا از کاربردهای جالب مانیکور و پدیکور (Manicure and Pedicure) در سالن زیبایی های مردانه اطلاع دارید؟ امروزه در آرایشگاه ها و سالن زیبایی های مردانه، خدماتی همچون مراقبت و زیباسازی از ناخن های دست و پا آقایان ارائه می شود. مانیکور و پدیکور ناخن ها دارای مزایای زیادی هستند که موجب افزایش سلامتی، زیبایی و نظافت دستان و پاهای آقایان می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

آیا از کاربردهای جالب مانیکور و پدیکور (Manicure and Pedicure) در سالن زیبایی های مردانه اطلاع دارید؟ امروزه در آرایشگاه ها و سالن زیبایی های مردانه، خدماتی همچون مراقبت و زیباسازی از ناخن های دست و پا آقایان ارائه می شود. مانیکور و پدیکور ناخن ها دارای مزایای زیادی هستند که موجب افزایش سلامتی، زیبایی و نظافت دستان و پاهای آقایان می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

خدمات مانیکور پدیکور آقایان را از ما بخواهید.


خدمات مانیکور و پدیکور آقایان در زعفرانیه

خدمات مانیکور و پدیکور آقایان در زعفرانیه ، شامل فعالیت هایی است که جهت نظافت و زیبایی ناخن های دست و پای آقایان انجام می شود. مانیکور و پدیکور آقایان دارای مزایای زیادی از جمله نظافت ناخن ها، جلوگیری از نفوذ قارچ ها و عفونت ها به ناخن دست و پا، افزایش زیبایی ناخن های دست و پا، بهبود گردش خون در انگشتان دست و پا و افزایش رضایت اطرافیان از فرد می باشد. خدمات مانیکور و پدیکور آقایان در زعفرانیه، توسط تیم مجرب و حرفه ای که در این زمینه دانش کافی و مهارت بالا دارند ارائه می گردد. در صورتی که به نظافت و زیبایی ناخن های دست و پای خود اهمیت می دهید، پیشنهاد می شود به مرکز خدمات مانیکور و پدیکور آقایان در زعفرانیه مراجعه نمایید.


پدیکور مردانه در زعفرانیه

پدیکور مردانه در زعفرانیه ، فرآیندی جهت زیبا سازی و نظافت ناخن های پای آقایان است که شامل فعالیت هایی همچون برداشتن گوشت های اضافه اطراف ناخن پا، از بین بردن ترک های کف پا، نظافت شیار ناخن، نظافت صدف ناخن پا و براق کردن ناخن های پا می باشد. انواع پدیکور مردانه در زعفرانیه، شامل پدیکور ساده یا کلاسیک، پدیکور با سنگ گرم، پدیکور فرانسوی و پدیکور با استفاده از ژل است که هر کدام کاربردهای مختلف دارند. رایج ترین نوع پدیکور، ساده یا کلاسیک است که شامل کوتاه کردن ناخن پا، سوهان کشیدن ناخن، فرم دهی ناخن ها، ماساژ پا، شستن پا، اسکراب، لایه برداری از پوست پا، پولیش ناخن های پا و براق کردن ناخن های پا می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پدیکور مردانه در زعفرانیه، با شماره تلفن های قید شده در آگهی سایت تماس بگیرید.


قیمت پدیکور پا آقایان در زعفرانیه

قیمت پدیکور پا آقایان در زعفرانیه ، با توجه به نوع تکنیک پدیکور، لوازم و مواد استفاده شده، تخصص و مهارت آرایشگر و موارد دیگر تعیین می شود. از لوازمی که در فرآیند پدیکور پا مورد استفاده قرار می گیرد، ناخن گیر، سوهان، سنگ پا و ... است. تکنیک پدیکور فرانسوی، روشی جدیدتر از کلاسیک است که تفاوت آن در استفاده از یک لایه سفید بر روی لبه های ناخن می باشد. پدیکور با استفاده از ژل، همانطور که از نامش پیداست، جهت براق شدن و ماندگاری بیشتر از یک لایه ژل مخصوص استفاده می شود. قیمت پدیکور پا آقایان در زعفرانیه با توجه به انتخاب تکنیک های پدیکور افزایش یا کاهش می یابد. روش دیگر پدیکور پا با استفاده از سنگ گرم است که با قرار دادن سنگ های داغ در حوضچه های آب گرم، موجب کاهش گرفتگی و رفع استرس می شود. با مراجعه به مرکز زیبایی، از آخرین قیمت پدیکور پا آقایان در زعفرانیه مطلع گردید.


مانیکور آقایان در زعفرانیه

مانیکور آقایان در زعفرانیه ، به مجموعه فعالیت هایی اطلاق می شود که شامل نظافت ناخن های دست، جدا کردن گوشت ها و پوست های اضافه اطراف ناخن، پاکسازی صدف ناخن، پاکسازی شیارهای ناخن و براق کردن ناخن های دست می باشد. مانیکور آقایان در زعفرانیه مانند هر شغل دیگری نیاز به ابزارهای مخصوصی دارد که می توان به قیچی، پد لا انگشتی، سنگ پا، ناخن گیر، سوهان برقی، گوشت گیر، سنباده مخصوص، پوشر کوتیکول، بافر ناخن، مواد معطر و نرم کننده و ... اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مانیکور آقایان در زعفرانیه، تماس بگیرید.


مانیکور مردانه در زعفرانیه

مانیکور مردانه در زعفرانیه ، یکی از کارهایی است که با هدف نظافت و زیبایی ناخن های دست آقایان در سالن های زیبایی عرضه می شود. امروزه بر تعداد علاقه مندان به استفاده از خدمات مانیکور افزوده شده است. بسیاری از آقایان که در زمینه و شغل های خاصی فعالیت می کنند، به زیبایی و نظافت ناخن های خود اهمیت بیشتری می دهند. برخی از مشاغل همچون کارهای هنری، پرستاری، پزشکی، فروش و فعالیت هایی که نیاز به ناخن های پاکیزه دارد، یکی از انگیزه آقایان برای مانیکور مردانه در زعفرانیه محسوب می شود. در صورتی که شما نیز به مانیکور علاقه مند هستید، به کلینیک زیبایی و مانیکور مردانه در زعفرانیه مراجعه نمایید.


خدمات مانیکور در زعفرانیه

خدمات مانیکور در زعفرانیه ، با هدف زیبا نمودن ناخن و حفظ سلامتی در برابر قارچ ها به آقایان ارائه می شود. انواع تکنیک های مانیکور شامل مانیکور آمریکایی، مانیکور خیس، مانیکور خشک، مانیکور با کوکتل و روش های دیگر است که هر کدام به نحوه خاصی ارائه می شود. هر یک از آرایشگاه های مردانه، از روش ها و پکیج های متفاوتی جهت انجام مانیکور بهره می برند. از مزایای خدمات مانیکور در زعفرانیه، بهبود یافتن فرم و مقاومت ناخن های دست و نرم تر شدن پوست دست آقایان می باشد. مانیکور موجب سلامتی پوست دست، سلامتی ناخن، تقویت رشد ناخن، افزایش گردش خون دست، ممانعت از نفوذ قارچ و عفونت ناخن دست می شود. پیشنهاد می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های مرکز خدمات مانیکور در زعفرانیه تماس بگیرید.


خدمات پدیکور در زعفرانیه

خدمات پدیکور در زعفرانیه ، شامل عملیاتی است که موجب افزایش جریان خون در پاها، ایجاد ظاهر مناسب و خوب برای پاها، از بین بردن آلودگی و باکتری در پاها و جلوگیری از فرو رفتن ناخن به پوست پا می شود. مراحل پدیکور شامل خیس کردن پاها با آب گرم و نمک حمام در وان کوچک، ماساژ و از بین بردن پوست های مرده پا با استفاده از سنگ پا، کوتاه کردن ناخن های پا، مرتب کردن کوتیکول اطراف ناخن، مسطح کردن ناخن با سوهان یا بافر، ماساژ پا با کرم های مرطوب کننده و براق کردن ناخن های پا می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات پدیکور در زعفرانیه، با شماره تلفن های مجموعه تماس حاصل فرمایید.


قیمت مانیکور در زعفرانیه

قیمت مانیکور در زعفرانیه ، به عوامل و مولفه های مشخصی بستگی دارد که موجب تغییر هزینه های مانیکور ناخن دست آقایان می شود. از عوامل تأثیرگذار بر قیمت مانیکور، می توان به تکنیک مانیکور، تخصص آرایشگر، مکان سالن زیبایی و کیفیت انجام مانیکور اشاره نمود. هر چقدر میزان شهرت آرایشگر بیشتر باشد، موجب افزایش قیمت مانیکور می گردد. انواع تکنیک های مانیکور خشک، مانیکور تر، مانیکور فرانسوی و موارد دیگر می شود که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند. انجام هر یک از فعالیت هایی که در مانیکور لحاظ می گردد از جمله مرتب کردن، سوهان کشیدن، پولیش و ... با توجه به تشخیص آرایشگر و تمایل متقاضی صورت می گیرد. جهت استعلام قیمت مانیکور در زعفرانیه، می توانید به مرکز زیبایی مراجعه و یا با شماره تلفن های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


آرایشگاه مردانه مانیکور و پدیکور در زعفرانیه

آرایشگاه مردانه مانیکور و پدیکور در زعفرانیه ، کلینیکی تخصصی جهت ارائه خدمات زیبایی و سلامتی ناخن های دست و پای آقایان است که به صورت حرفه ای توسط آرایشگران ماهر و مجرب صورت می گیرد. مانیکور و پدیکور علاوه بر افزایش زیبایی ناخن ها، موجب کاهش استرس و افزایش گردش خون در دست و پا نیز می گردد. شما می توانید با رعایت نظافت ناخن های دست و پا، از بروز بیماری های مرتبط با ناخن پیشگیری نمایید. لازم به ذکر است محیط و فضای آرایشگاه مردانه مانیکور و پدیکور در زعفرانیه، محیطی تمیز و استریلیزه است که قبل از ارائه خدمات مانیکور و پدیکور به آقایان، با مواد ضد عفونی کننده به صورت دقیق پاکسازی می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

منبع: کتاب نقره ای

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 46
  • بازدید کلی : 3659
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی